10 grunde til at have en hjemmeside som nystartet
1. Forbedre din annonceringseffektivitet
Hvis du placerer din webstedsadresse på alt dit reklamemateriale, vil det hjælpe dig med at få yderligere eksponering og tilskynde besøgende til først at tjekke dit websted for de oplysninger, de søger. Bare ved at distribuere din hjemmesideadresse vil du udvide din rækkevidde og tilbyde mere end én salgsfremmende vej til dit publikum.
2. Spar penge på tryk- og distributionsomkostninger
En virksomheds-hjemmeside kan fungere som din online brochure eller katalog, der kan ændres eller opdateres til enhver tid. Hvis du bruger et indholdsstyringssystem (CMS), kan du foretage ændringer hurtigt og gratis. Dine billeder og indhold er bundet af størrelsen på den udskrevne side eller omkostningerne ved udskrivningen. Med en fleksibel hjemmeside kan du tilføje nyt indhold uden omkostninger.
3. Nem adgang til nye kunder
Du kan få dine eksisterende kunder til at henvise dit websted til deres venner og familie ved kun at bruge din webadresse. Desuden vil tilfældige eller organiske besøgende, der kommer til dit websted via en onlinesøgning, finde dig og blive hos dig hvis de finder det de leder efter. Søgemaskiner er kraftfulde værktøjer og søgemaskineoptimerings-værktøjer er lige muligheder for at blive fundet.
4. Ejer af din internet identitet
Dit eget domænenavn (www.virksomhed.dk) etablerer en stærk online brandidentitet. Du kan også oprette en personlig e-mailadresse til virksomheden, dig selv og dine medarbejdere. Dette tjener til at opbygge dit brand.
5. Nem at bruge og altid opdateret
Hvis den vedligeholdes korrekt, vil din hjemmeside altid være up-to-date og opdateret. Selv en travl virksomhedsejer kan nemt foretage opdateringer og redigeringer fra enhver computer. Du behøver ikke betale en programmør, hver gang du vil ændre en dato eller tilføje et produkt. Spar dine penge til store projekter eller redesigns. Aldrig mere vil en kunde behøve at pege på en forældet pris og hævde, at de så den på hjemmesiden.
6. Markedsfør og sælg produkter og tjenester
Giv billeder og detaljerede beskrivelser af dine produkter eller tjenester. Forklar dine kunder, hvorfor dine produkter eller tjenester er overlegne. Vis besøgende, hvordan dine produkter eller tjenester kan hjælpe dem i deres personlige eller professionelle liv. Ved at opdatere dit tilbud med jævne mellemrum vil du holde dig på toppen af søgeresultaterne og vække dine kunders interesse, efterhånden som nye produkter bliver tilgængelige.
7. Forbedre produktiviteten
Et websted øger din virksomheds produktivitet, fordi der bruges mindre tid på at forklare produkt- eller servicedetaljer til kunderne, fordi al denne information er tilgængelig 24 timer i døgnet på din hjemmeside. Denne mulighed for selvbetjening vil give dig mere tid til at engagere dig med dine kunder og bedre servicere dem.
8. Uddan dine kunder
Din hjemmeside kan tilbyde gratis rådgivning om dine produkter og tjenester. Denne information kan leveres på en gennemtænkt og konsekvent måde. Nogle besøgende kan tage et hurtigt blik og afgive deres ordre hurtigt, mens andre måske gennemgår og analyserer hver tomme af dit produkt, før de foretager et køb. Ved at tilføje masser af kvalitetsinformation til dine sider og produkter kan du tilfredsstille begge dele.
9. Udvid dit marked
Internettet giver virksomheder mulighed for at bryde igennem de geografiske barrierer og blive tilgængelige fra hvor som helst i verden. At sælge produkter online er blevet billigere og nemmere for dig og dine kunder.
10. Udvid din lokale rækkevidde
Ved køb af en professionel hjemmeside, kan det udvide den lokale rækkevidde af din fysiske butik til forbrugere over hele verden, er du åben for forretning 24/7 365 dage om året. Du kan give dine kunder al den information, de har brug for til at træffe informerede beslutninger. Lokal søgning har været en høj prioritet for Google i de sidste par år, og de har skabt værktøjer til at hjælpe dig med at markedsføre din virksomhed til både desktop- og mobile besøgende.